2. juli 2011

DOROTHY PERKINS







De som kjenner meg vet at jeg elsker kjoler. Jeg har faktisk ikke gått i bukse siden 2009 (hvis man ser bort fra treningsbukse og skibukse). Jeg har rett og slett blitt en skikkelig kjole-jente. Og jeg er desverre en altfor stor tilhenger av det som kanskje av mange vil karakteriseres som litt sukkersøtt. Jeg prøver derfor å bryte det med boots og tilbehør som er litt tøffere og ikke like søtt.
Som jeg nevnte i innlegget under så har jeg for sommeren gått til innkjøp av noen sommerkjoler fra Dorothy Perkins. De overrasker stort i kvalitet i forhold til pris. Jeg vil si at de jeg har bestilt ligger både to og tre hakk over H&M når det kommer til kvalitet. Og prisen er veldig snill, de dere ser her ligger på 25 - 45 pund. Men toll og moms kommer jo selvfølgelig i tillegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar