15. september 2011

MER VENESSA ARIZAGA LOVE












Som jeg nevnte i forrige bloggpost så er jeg helt stormforelsket i smykkene til Venessa Arizaga om dagen. Jeg oppdager stadig noe nytt med de. Mens jeg venter på at jeg skal få det jeg har bestilt i posten så kan jeg jo dele disse med dere. Jeg har lyst på alle! Men de er ikke gratis (ca 2000-5000 kr) for et smykke, så det sier seg selv at her bør (eller kan!) man ikke gå bananas. Jeg har med omhu valgt meg ut det jeg nå har bestilt, og jeg må med flauhet innrømme at jeg har tittet på det daglig i nesten to mnd. Ahhh. Skal bruke det til så mye. Sa jeg materialistisk glede?

"Made for women with strong character and a sense of humor, Arizaga’s pieces have been featured in Harper’s Bazaar and Vogue and seen on celebrities like Leighton Meester and Selena Gomez. Her bold statement-making jewelry with chunky chains, rainbow threads, crystals and stones combine to create jewelry with a modern and exotic twist. I like to think of each piece I create as a treasure and a good luck charm, something special you want to keep close to you to reflect upon good times and evoke your fondest memories, Arizaga says".

Foto: www.venessaarizaga.com + http://www.thewebstermiami.com/blog/post/view/identifier/venessa-arizaga-jewelry/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar