31. desember 2011

2011


2011 har vært fylt med så mye. Hvis man skal si noe eller legge ut noen bilder fra året som har gått, så blir det veldig vanskelig å plukke ut noe. Det har vært et år preget av fryktelige og tragiske hendelser, men det har også vært et fint år på mange måter. Da jeg har en anonym blogg så blir det lite bilder av mennesker og hendelser i livet mitt, men noen detaljer har jeg skrapet sammen. Vil ikke si at detaljene nødvendigvis symboliserer noen dypere eller viktig hendelse i 2011, men det er fine bilder her fra bloggen og for meg personlig så utgjør de en sum av mange gode minner.

Små
, store minner som: Da jeg laget mine egne krakker surret inn av ballonger, synet (og lukten) av appelsintrærne i Italia, opplevelsen det er å snuble over et " piece" av en verdens mest kjente street-art kunstnere på toppen av et hushjørne (Space Invader), gleden av å gå hånd i hånd med verdens flotteste mann, gleden av å svinse rundt i sitt eget hjem... og jeg kunne ha fortsatt og fortsatt.

Jeg ikke engang startet med å nevne alle de flotte menneskene som jeg har fått lov til å være sammen med i året som har gått. Venner og familie. Det er jo de, som tross alt, er det viktigste i
hele verden.

Foto: Tulipe Noir

3 kommentarer:

  1. De var overasskende behagelige å gå i, i forhold til det jeg trodde de skulle være! :) Trodde vel egentlig de skulle være vonde, men når det er sagt ikke noen sko å løpe etter en taxi i hvis du har dårlig tid:P

    SvarSlett
  2. Så fint innlegg og fine bilder :) Det er godt at vi greier å trekke fram de gode minnene i et veldig merkelig år. Og så må jeg få si at jeg elsker bloggen din, det er ikke mange anonyme bloggere som greier å fange oppmerksomheten, men jeg er glad for å ha funnet din :)

    SvarSlett
  3. Luisa: Tusen takk! Du aner ikke hvor mye slike tilbakemeldinger betyr. Virkelig. Blir kjempeglad! :) Veldig hyggelig å høre at jeg har noe å bidra med til tross for at jeg har en anonym blogg. Den eneste grunnen til akkurat det er jobben jeg har. Det passer ikke helt med dagens outfit osv i den bransjen jeg jobber i. Men jeg koser meg som anonym-mini-blogger jeg, det er et fint (og nødvendig) avbrekk til det tørre og seriøse som jeg omgir meg med i hverdagen :)

    SvarSlett