10. desember 2011

FOR GAMMEL?



Overskriften kan egentlig ha to betydninger, men det var i all hovedsak et spørsmål om: Når er man blitt for gammel for pakkekalender? Jeg og kjæresten anser oss tydeligvis ikke som for gamle, da vi i tradisjontro har det i år også. Vi er jo ikke akkurat barn lenger, jeg er 30 år og han 35, men alikevel så er dette kanskje dagens høydepunkt. Vi er begge ganske lekne og barnslige begge to. Heldigvis! Livet blir så mye mer gøy da. Og dagens gave skal selvfølgelig alltid åpnes ved middagsbordet. Det kan være små ting og litt større ting, men vi prøver å ikke ta helt av. Men samtidig så forsøker vi å finne på noe den andre kan trenge og å unngå godteri. Dagens gave fra min kjære var denne fine esken fra YSL. Synes jeg var en riktig så heldig jente i dag jeg? Touche eclat er det en stund siden jeg har brukt så den var veldig velkommen. Kremen har jeg aldri forsøkt - men jeg leser gode anmeldelser, så det skal bli gøy å prøve den ut.

De som kjenner meg vet at jeg har vært syk en lenger periode, og har vært lite ute av huset og da sier jeg igjen: Thank you world wide web for Ebay and Asos, you did fix the christmas calendar this year.


Foto: Tulipe-Noir

5 kommentarer:

  1. Så koselig! Når du kommer deg ut av huset igjen, eller nå over weben for den saks skyld, kjøp deg YSL sin nye Shocking Eyeliner. Sjokkerende god!

    SvarSlett
  2. Ladybird: Hvordan visste du at jeg var en kløne med eyeliner, men at jeg i mine drømmer skulle ønske at jeg mestret det fordi jeg synes det er så ufattelig vakkert? Tro meg, den skal jeg finne. På nett foreløpig, hihi ;) Takk for tips, skjønnisen.

    SvarSlett
  3. hehehe...jeg er like klønete selv, det har aldri vært mulig å legge en pen liner, og lik på begge øyne! Nå klarer jeg det på første forsøk, hver sabla gang ;) Fantastisk!

    SvarSlett
  4. Så kos! Neste år SKAL jeg innføre pakkekalender her hos oss :) Så fin pakke du fikk!

    SvarSlett
  5. Luisa: Gjør det! Det er så hyggelig :) Blir helt som et barn igjen jeg...

    SvarSlett