26. desember 2011

MINT


Tro det eller ei, men det har ikke gått mer enn 3 år siden pastellene herjet som verst våren 2009 og Chanel fulgte opp med sin mintfargede lakk "Jade" samme høst. Flere av oss gikk bananas ( inkludert meg selv, mens jeg hadde på meg mine lyse lilla jeans..) for å få tak i noe som kunne likne. Vi snakker Essie sin "Mint Candy Apple", Barry M's "Mint Green" og OPI's "Hey get in lime". Noen av oss gikk kanskje så langt at vi blakket oss for flere hundre dollar på Ebay for the real thing også.

Våren 2012 er pastellene og mintfargen her igjen. Enhver moteblogger har skrevet om den. Og vi går alle og venter. Og det er jo ikke så rart? Den er allsidig og det er en farge de fleste kler. For hvem er det som ikke kler mint? Ingen, i mine øyne. Så det er bare å "buckle up" og gjøre seg klar. Jeg er i hvertfall superklar!

Foto: Weheartit

6 kommentarer:

  1. Trodde egentlig jeg ikke kledde mint jeg, men kanskje du har rett og jeg skal gi det et forsøk... Iallfall på neglene. Tror jeg drøye litt med mint-fargede bukser da...

    SvarSlett
  2. Åhh, gleder meg<3 Elsker mint, spesiel blue and green mint..vil ha det på leppene,føttene og i en kåpe:)

    SvarSlett
  3. Jeg er klar med min Essie jeg! Bring it on :D

    SvarSlett
  4. Guro: Gi det et forsøk, jeg tror du vil bli overrasket. Er ikke du brunette/rødtopp? Kan nesten ikke tenke meg noe finere enn den kombinasjonen. Jeg har lakket neglene mine nå. Det er veldig friskt og fint. Og ja jeg tror kanskje vi venter litt med buksa...;)

    Veronica: Må si at du er en skikkelig tøffing hvis du kjører mintfarge på leppene. Det vil jeg veldig gjerne se! En mintfarget kåpe må være drømmen.. :)

    Luisa: hihi, så bra! Essie sin farge er virkelig nydelig, den er en soleklar favoritt sammen med Barry M her i gården :)

    SvarSlett
  5. Enig, men hjelp- for en leppestift!

    SvarSlett
  6. Jo, jeg er brunette med litt rødskjær, så jeg tror jeg skal prøve å finne en mintfarget t-skjorte eller bluse. Takk for en dytt bak, trenger det av og til! ;-)

    SvarSlett