28. desember 2011

TOMMY TON FOR STYLE.COM




Street-style fotografen Tommy Ton har for
Style.com har plukket ut de beste "off-runway fashion statements" fra året 2011. Blocking av farger og mønstermiks er selvfølgelig gjennomgående for året som snart er over og jeg roper et rungende "JA" til det. Jeg er selv en skikkelig fargeentusiast og jeg gliser fra øre til øre av bildene over.

Fruktkjolen fra Stella M vekker minner fra når jeg i sommer svinset rundt i en liknende kjole og så ut som et fruktfat i Firenze.
Haha. Man må jo smile. Og le litt.

Foto: Style.com

2 kommentarer:

  1. Elsker bildene hans! Alltid gøy å titte innom Style.com og se hva han har fanget med linsa

    SvarSlett
  2. Luisa: Jeg er så enig, så enig. Inspirerende bilder som det her gjør at man vil stupe inn i skapet og kle seg like fint :)

    SvarSlett