29. januar 2012

CONFESSION TO MAKE










Litt lite blogging på meg i det siste. Det kommer ikke av at jeg har vært syk, men at jeg har pusset støv av en av mine interesser. Nemlig foto. Jeg er ikke noe særlig flink, men jeg elsker å være kreativ og å tenke kreativt. Og siden jeg oppdaget Instagram for noen dager siden så har jeg ikke gjort annet enn å tenke foto og motiver. Så gøy! Over ser dere noen av dagens "blinkskudd" fra meg. Det som er det beste med Instagram er at det er så ufattelig inspirerende å se på andre sine bilder, se hvordan andre ser verden igjennom kameralinsen og samtidig kunne dele det man liker og er opptatt av selv. Gøy, gøy, gøy!! Og mer blogging blir det veldig snart...

Foto: Tulipe Noir

5 kommentarer:

  1. Så gøy :) Og så mange fine ting du har fanget opp!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Foto er så fantastisk gøy :)

      Slett
  2. Nydelige bilder! Du har et fint øye for kuriositeter og fine ting :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, snille deg :) Veldig fine ord, som gjør meg veldig glad! God helg til deg :)

      Slett
  3. Hei!
    Hvordan står det til med deg om dagen?
    Jeg er stadig innom får å sjekke om du har kommet et nytt innlegg fra deg.Men det lar vente på seg....Har du sluttet helt?Du er sårt savnet!!!
    Mvh
    Ann-Kristin

    SvarSlett