18. januar 2012

CRYSTAL FRIENDSHIP BRACELET


Jeg må jo bare dele dette bildet med dere. Det har vært siklemateriale for meg så lenge nå. Hva med et vennskapsbånd besatt med krystaller? Hadde jeg ikke vært på shop-stop så hadde disse finingene levd litt farlig. De kommer (selvfølgelig) fra den geniale smykkedesigneren Courtney Price, damen bak Doloris Petunia. Ja, hun ja. Hun som også har laget det fantastiske smykket jeg får i bursdagsgave. Hun lager så mye fint at det er helt kriminelt. - Rett i fengsel med deg Courtney!

2 kommentarer:

  1. De er så fine! Må virkelig lære meg å lage slike vennskapsarmbånd, jeg lager helst makrame, det er jo fint det og, men gøy å variere :)

    SvarSlett
  2. Lager du makrame?? WOW! Så flink du er! Det er jo superfint, da har du jo alle muligheter til å lage mange fine armbånd. Heldiggrisen :)

    SvarSlett