27. januar 2012

DAGENS INSTAGRAM






Over ser dere dagens Instagram bilder fra meg. Har nettopp oppdaget det. Så ufattelig gøy. Har blitt skikkelig hekta! Det er en app for iPhone/iPad, og kan egentlig sammenlignes litt med twitter, bare at her "snakker vi i bilder". Jeg elsker å ta bilder av detaljer så dette er virkelig noe for meg. Da jeg kun har iPad så gir det meg litt begrensninger i forhold til vill og uhemmet knipsing i det åpne rom. Bildene mine blir også litt mer kornete, men det synes jeg bare er fint. Det var søte Ladybird (som faktisk i tillegg til å være en av norges beste bloggere er min tidligere "roomie" fra den tiden jeg bodde i kollektiv) som spurte om jeg ikke skulle ta å sjekke det ut, og det er jeg så glad for. Det tipset var virkelig gull verdt. Det er skikkelig supergøy. Anbefales virkelig. Tusen takk for tipset, birdie!

Foto: Tulipe Noir

8 kommentarer:

  1. Og jeg er så glad for å ha DEG der, for jeg vil se mer av DEG!!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og du er i mine øyne kåret til helgen! Igjen, takk for tipset! Og for at jeg får snuse i livet ditt ;)

      Slett
  2. Og TAKK, det var veldig pent sagt frøken fin ;)

    SvarSlett
  3. Å flere og flere prater om det, jeg har holdt meg borte hehe, blir liksom for mye med twitter, blogg, facebook osv :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig med deg i det. Det kan være litt vanskelig å "velge" arena rett og slett. Facebook er jeg lei, Twitter er VM i onlinere - og det er ikke min sterkeste side ;) Det Instagram gjør er at det "treffer en nerve hos meg". Det er så gøy å få lov til å være så kreativ! Men man må jo velge, og vi er forskjellige. Og det er jo bra? :)

      Slett
  4. Poul Pava bildet øverst tror jeg mamma også har. Hun har to, og jeg vil egentlig bare knabbe dem begge. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg elsker han! Knabb dem du ;) Hun merker vel ikke det?

      Slett