10. januar 2012

REN SALTSKRUBB


Denne fine saken fra REN fikk jeg i en gave før jul og jeg har rukket å bli litt kjent med den siden det. Dette er en saltskrubb som etterlater min tørre, flakete lemmer myk som en nyinnsmurt baby som flyter i babyolje. Jeg smører den inn før jeg hopper i dusjen, skyller av og resultatet er nesten sjokkerende. Døde hudceller er borte på null komma svisj og jeg kan spankulere rundt og si "Nobody puts baby in the corner"... Fra spøk til alvor: Jeg har tendens til supertørr hud på vinteren og dusjer derfor alltid i oljer, men har fortsatt slitt med tørr hud. Denne her er min redning. Og den lukter digg! Det er jo også litt av opplevelsen. REN selges hos bl.a Vitus Apotek, og jeg vet at den kan være litt stiv i prisen. Men jeg sliter virkelig med knusktørr hud, og synes det er verdt det.

Foto: Tulipe Noir

4 kommentarer:

  1. Elsker gode skrubber, men har ikke prøvd denne!

    Sv; Da er Florida virkelig mekka! Er ingen steder i verden det fins like mange fornøyelseparker, og de alle virker større og bedre der!

    SvarSlett
  2. Hmmmm, den så veldig interessant ut. Jeg har hittil ikke funnet noen skrubb i kremform som jeg syns tar godt nok, de bare forsvinner liksom. Så da blir det de lekre skrubbvantene som jeg virkelig kan ta i med til jeg blir lyserosa. Men den der skal jeg kanskje ta meg råd til etter hvert. :) Jeg har ikke så veldig tørr hud da, selv om vinteren, men jeg tar alltid en skikkelig skrubbings før de bleike leggene skal ut i vårsola.

    SvarSlett
  3. En bra scrub er så gull verdt! Elsker litt self-pampering :)

    SvarSlett
  4. Guro: Skjønner hva du mener med at de forsvinner. Forskjellen her er vel egentlig at man skrubber og smører inn før man hopper i dusjen. Saltkornene er store, og de tar godt. Jeg vet ikke om den tar bedre enn skrubbvanter (har aldri testet det ut), men den tar i hvertfall skikkelig godt samtidig som den gir en deilig luksusfølelse :)

    SvarSlett