5. august 2011

TULESTE MARKET

Det har i en periode nå vært salg hos de fleste nettbutikkene, og nå i disse dager er det virkelig salgsinnspurt. For et par dager siden så poppet jeg innom en av mine favoritt nettbutikker: www.shopbop.com, og der kom jeg over disse wedge/clogsene fra Tuleste Market. 70% sto det. Ett par igjen i str 41. Oi, tenkte jeg. Gikk inn litt senere på dagen og da sto det "Add Extra 20% to the sale". Øynene mine rullet nesten på det tidspunktet. Og når skoene i utgangspunktet koster 350 dollar (ca 2000 nok), blir det ikke særlig mye igjen når man har tatt bort 90%. Do the math. Det er jo nesten til å le av. Skoene kom i dag, og de er fantastiske. Jeg er uten kamera for tiden så jeg får komme tilbake med bilder senere. Det kommer nemlig ikke frem på dette bildet at hælen er laget av "grått tre" og fronten er i nydelig semsket skinn. De sitter som støpt på foten min. Jeg ser de så klart for meg i bruk nå på tampen av sommeren, men aller mest så ser jeg de for meg i bruk utover høsten til tykke sorte strømper. De sarte pastellfargene vil passe helt perfekt til en slik look. Dette er hva jeg vil kalle et skikkelig kupp. Jippi!

Foto: www.tulestemarket.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar