6. august 2011

URBAN DECAY NAKED PALETTE






Her ser dere min absolutte favoritt i sminkepungen. Denne paletten har alt. Jeg er litt kløne med sminke og da er det veldig fint å ha en samling av nøytrale skygger + alt man trenger for å lage en sotet look i brun toner, sort eller blå/grått. For de som liker bronsefarger og gull så er det noen fantastisk pigmenterte farger i denne paletten, se siste bilde. Jeg har kjøpt min palett på Ebay, men jeg falt for fristelsen og tok med meg en ekstra når jeg var innom Sephora (som du finner i de fleste større europeiske byer) i sommer. Når den først kom ut gikk den for blodpris for rundt 600-700 kr på Ebay. På Sephora er den din for rundt 350 NOK. Jeg har en venninne som kjøpte den på flyet til London for noen uker siden til fantastiske 250 kr. I tillegg til at man får 12 fantastiske nesten fullsize skygger (de er 1,3 gram - mens skygger alene ligger på ca 1,5 gram), så får du med en praktisk kost og verdens meste kjente og brukte øyeskygge primer. Urban Decay Primer Potion. Som er et eget kapitell for seg. En god primer får øyeskyggen til å ligge på lokket, den striper ikke og blir ikke borte etter 2 timer og tre blunk. Praktisk og smart.

Foto: Tulipe Noir

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar