29. november 2011

NEON DETAIL CRUSH


Oscar de la Renta S/S 2012

Nanette Lepore’s S/S 2012

I hele 2011 har jeg latt meg inspirere av de mer fargerike palettene. Og det er rett og slett fordi jeg er veldig glad i farger. I sommer var jo colorblocking det store, også med innslag av neon. Våren 2012 vil trolig neonfargene gjøre seg enda mer gjeldende. Og en av fargene som gikk igjen hos de fleste designerne var gult i ulike varianter. Jeg kjenner at jeg trekkes mot både neon gult, neon rosa og neon oransje om dagen. Personlig så vil jeg bruke disse fargene i form av tilbehør som knallfargede belter, smykker og armbånd til enkle kjoler. Det er lenge til våren og sommeren, men jeg klarer ikke vente. Blir så happy puppy av friske farger!

2 kommentarer:

  1. Jeg er også "tunet" inn på denne fargeskalaen om dagen. Er så kult når det kombineres riktig!

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant? Er nok lurt å være litt gjennomtenkt i forhold til styling, vil jo ikke se ut som man har ramlet ut av en film fra 90-tallet heller.Derimot så observerer jeg at det "ramler" inn klær, vesker og sko i denne fargeskalaen hos både Net-a-porter, Shopbop og MyTheresa i disse dager, og det er jo gøy!

    SvarSlett