16. desember 2011

BABY FOOT



Jeg har dessverre en fryktelig lei tendens til hard hud på føttene, og det holder ikke med fil og krem for meg. Fikk for litt siden høre om Baby Foot som rett og slett "skreller" av den tørre huden kjemisk. Det man gjør er at man rett og slett putter rene føtter oppi to plastsokker med en syre som skal sitte på foten i 2 timer. Dette vaskes deretter av og så er det bare å vente. Det sies at det tar 4-5 dager før det skjer noe, noen ganger opptil en uke. Og det som skjer kan visst være ganske ekkelt . Store filler av hard hud skal etter sigende flasse av. Hørtes ikke det deilig ut? Jeg er nå på dag nr.2 og har ikke merket noe ennå. Spennende er det, på en litt rar og grotesk måte. Klikk.no har skrevet om produktet her.

Foto: Tulipe-Noir

2 kommentarer:

  1. Nå er jeg spent, har hatt lyst å prøve det selv ser du. Hvor får du tak i dette?

    SvarSlett
  2. Luisa: Det har ennå ikke skjedd noe her, så jeg venter i spenning. Kanskje jeg putselig finner en halv fot i sokken? ;) De er kjøpt på Cubus, tror de har det på noen apoetek også.

    SvarSlett