15. desember 2011

ADIA KIBUR



Hvis det finnes flere der ute som digger knallfa
rgede juvelsmykker så tenkte jeg at jeg skulle tipse om at Shopbop.com i dag fikk inn igjen dette fantastiske gule (og kule!) smykket fra Adia Kibur. Jeg har jo tidligere vist at smykker som dette kan man lett lage selv med hjelp av vintage smykker og neglelakk. Men her må jeg innrømme at jeg liker selve utformingen på smykket veldig godt. Og det beste av alt? Det er ganske rimelig i pris. Kun 54 dollar / 334 kr. Kanskje det vil ligge et slikt under juletreet i år? "Til Tulipe fra Nissen". Viktig med noen "Fra Nissen" gaver også. Haha!

Foto: Google

3 kommentarer:

  1. Synes de smykkene er så fine. Fin pris også. Tror jeg må ta en titt :)

    SvarSlett
  2. Den lime-gule fargen <3 Nå døde jeg litt. Så kult til et enkelt antrekk. Synes signalfarger er veldig fint på tilbehør :)

    SvarSlett
  3. Jetta: Jeg synes det er kjempe fint! Og prisen er det absolutt ingenting å si på. Ser at de forsvinner fort ut, så det er nok mange andre snupper som liker de også :)

    Marte: Jeg er så enig med deg, digger det! :)

    SvarSlett