8. desember 2011

ESSIE - GOOD TO GO!


Dere som leser bloggen min vet at jeg er veldig glad i neglelakk. Men uten en god overlakk så kan selv den fineste lakk bli ditt verste mareritt. Okei, kanskje ikke mareritt...men det kan i hvertfall bli et dårlig resultat. Diskuterte dette med noen andre lakk-glade jenter her en dag, og man kan vel konkludere med at det er greit kjedelig med "dynemerker" og hakk/riper på null komma svisj etter å ha lagt den på. Jeg har med tiden testet litt forskjellige overlakker / topcoats, og lenge var OPI en favoritt, men etter at jeg oppdaget denne så må jeg nok si at Essie sin Good to go er den beste jeg har funnet. Hvorfor: Den tørker lynkjapt (viktig!), så raskt at en ikke skulle tro det var mulig og den gir en utrolig blank og glossy finish. Man er rett og slett - good to go. Og det liker jeg. Genialt.

Foto: Tulipe-Noir

2 kommentarer:

  1. Jeg må kjøpe den der altså, har en Essie, men den tørker litt sent :p

    SvarSlett
  2. Luisa: Det å vente på at den tørker er så kjedelig. Jeg blir gående rundt som en kråke og vifte med armene, greit å slippe det ;)Leser flere steder at den er "the fastest drying top coat", så det sier jo litt. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd :)

    SvarSlett