5. januar 2012

OLD BUT GOLD


Dette er en skikkelig gammel veske-traver. Og jeg har igjennom årenes løp nesten kvittet meg med den flere ganger. Min første designerveske fra Marc Jacobs Collection ble kjøpt i 2006 og jeg var kry som en liten hane. Husker at jeg var livredd for den minste skramme og at jeg puttet den i en plastpose hvis det regnet (hadde lett gjort det med Bal Veloen i dag også...haha). Jeg er veldig glad for at jeg ikke solgte den nå. Den er en perfekt all-round-hverdags-veske og jeg bruker den ganske mye. God plass, utrolig slitesterkt skinn - og den ser nesten helt ny ut den dag i dag. Oppi vesken kan dere skimte en paljettclutch (fra Zara, ja den som ble så latterlig hypet at folk nesten solgte bestemoren sin for å få tak i den) som inneholder div. leppepomader, speil osv, lommebok fra Balenciaga og favorittsjerfet mitt.

Foto: Tulipe Noir

2 kommentarer:

  1. Slike vesker er gull verdt :) Har flere slike som er litt gamle, men som er så praktiske. Min første designerveske var også en Marc Jacobs :)

    SvarSlett
  2. Luisa: Absolutt. Men så gøy at din første designerveske også var fra Marc Jacobs!:) Har du lagt ut bilder av din på bloggen?

    SvarSlett