6. januar 2012

INSIDE ZARA




Jeg liker å ha litt orden i sysakene ( i en perfekt verden i hvertfall) og da er det smart med en liten pung eller clutch hvor man kan samle ting som speil, lipgloss, papir osv. I min cutch fra Zara så har jeg blant annet disse tre leppeproduktene som jeg er blitt veldig glad. Leppestiften er fra Make Up Store i fargen Crown Creme, Lipgloss fra Benefit i fargen Dancing Queen og blank gloss fra Glo Minerals. Amerikanske Benefit har endel gode produkter og jeg pleier alltid å plukke de med meg når jeg er ute og reiser eller er et sted hvor de har Sephora.

Foto: Tulipe-Noir

2 kommentarer:

  1. Alltid greid med orden i sakene :) Og den clutchen, ja jeg er ennå hekta haha.. eller misunnelig, kanskje begge deler :p

    SvarSlett
  2. Luisa: Jeg tror kanskje du kan finne den på Ebay, hvis du virkelig vil ha den. Men den er nok litt overpriset kanskje. Skal sende den i posten til deg når jeg blir lei jeg ;)

    SvarSlett